DDS (Duo) Omezení

DDS dělá výpočet intenzity nejlépe podpořit řidiče a flotil v jejich souladu s nařízením (ES) 561/2006. Stoneridge nenese odpovědnost za případné vady či nedostatky v této funkci.

DDS obecně bere v úvahu následující ve svých vnitřních výpočtech:

  • Údaje o činnosti na kartě řidiče.
  • Obecné požadavky v nařízení (ES) 561/2006 o době jízdy, přestávky, zbytků a kalendářních týdnů.
  • Čas vnitřních hodin VU, v časovém pásmu UTC.

Data od DDS může být v některých případech, prezentované se liší od toho, co nařízení uvádí, nebo, jak to může být vyložen některými kontrolními pracovníky, a to zejména v (ale nejen) některých speciálních případech:

  • Dob řízení smíšené mezi analogových a digitálních tachografů, s novými kartami řidiče nebo bez karet řidiče, přičemž v tomto případě může být relevantní data chybí na kartě řidiče.
  • Extrémně časté změny činnosti.
  • Nefunkční karta řidiče.
  • Některé použití mimo rozsah nebo Ferry / Vlakové zvláštních podmínek. SE5000 Exakt Duo² podporuje Trajekt / vlak zvláštní podmínky v rámci funkcí DDS.
  • Jízda v zemích mimo EU AETR.
  • Mezinárodní autobus dopraví, kde platí 12 dnů výjimka.
  • Další výjimky, kdy se nevztahuje nařízení (ES) 561/2006.
  • Použití náhradního odpočinku v týdnu.
  • Některé kombinace redukovaných a pravidelných týdenních odpočinků počínaje a konče v samostatných kalendářních týdnů.
  • Použití DOSTUPNOST aktivitu pro přestávky.
  • Velké odchylky v nastavení času mezi VU, kde byla vložena karta řidiče.
  • Multi-Manning, když mají řidiči začali své denní pracovní doby v odlišnou dobu.